sunnuntai 28. elokuuta 2016

It`s guud to be happy.

Takanani on pitkä viikko. Vasta tänään, sunnuntaina, noin puoli kahdentoista aikaan hoidettavien asioiden lista oli täytetty. Tai ainakin melkein koska suunnitelmissa ainakin on vielä lämmittää sauna ja pitää viime hetken lataushetki ennen ensi viikkoa. 
Viikkoon kuului aikaisia herätyksiä (ainakin torstaina kun sain jonkun ihmeen treenihulluuden olla salilla 6:30... :DD), koulua, paljon leipomista, asioilla ravaamista, lisää harrastuksien varaamista, treenaamista (tai ainakin jotain naama punaisena ja lähes melkein kuolleena hikoilua) ja yksi työsopimus. 
Erityisen iloinen olen varmaankkin laskusta jonka maksoin tänään. :D Luvassa on siis kokonainen vuosi kidutusta crossfitin ihanassa maailmassa!! Tässä olen nyt oikeastaan torstain aamutreeneistä lähtien miettinyt että kuinka huolissaan pitäisi olla. Ensinnäkin, minä, ei aamuihminen, on vapaaehtoisesti treenaamassa puoli seitsemältä aamulla ja saa siitä niin isot kiksit että ei malta odottaa enää ensi torstaihin. Minä, joka paloin Porisperessä pahasti vesikelloille niin että en voinut pukeutua paitaan, pestä hiuksiani, nukkua tai edes olla niin melkein suurin murhe on se että en pystynyt tuskaltani mennä treeneihin. Minä joka on pitänyt välipäiviä treeneistä kivoina, nyt niitä ei malttais enää pitää. Haluaa treenaamaan vaikka joka kolkka kropasta on i-han pik-ku-sen ki-pee. Kai tämä on joku ohi menevä tauti niinkun nuhakuume mutta.. Jos siis pointti tuli tästä selväks niin en tunnista itteeni sitten yhtään. :DD

Fiilistelyä vielä porisperestä 😍
Mutta nyt on aika valmistautua ensi viikkoon. 👋 (en tiedä jaksoiko joku oikeasti lukea koko puuduttavan tekstin tästä mun "treeni"hömpötyksestäni mutta pakko oli jonnekkin päästä purkamaan, kun ei ole treenejä tänään. :DD)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti