lauantai 8. lokakuuta 2016

mä huuudan vastatuuleen, mut kukaan ei kuule

On sellainen olo että tahtoisin kovasti maalata isoin, rajuin liikkein, kirkuvan punaisella maalilla sekasotkutaidetta ja sutia mustaa joukkoon. En tiedä miksi minun tekee mieli purkaa fiiliksiäni taiteeseen ja se on hieman hämmentävää.
Kaupassa käydessäni kuulokkeet korvissani soi tähän mielentilaan sopivaa musiikkia. Äänenvoimakkuus oli aikalailla kipurajalla.
Olen kokenut valtavaa tarvetta kuunnella Hectorin versiota "vastatuuleen" kappaleesta ja sen näkee turvonneista silmistäni.
Minulle naurettiin eilen koska juon kahvini mustana. Ostin myös mustan lampaan ja olen jo sivulla 380. Upposin mustaan ja tämän lampaaseen täysin, olen surullinen koska niistä on hankalaa tehdä jatko-osaa.


-Roosa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti